Користувачі "Київстару" масово скаржаться на проблеми зі зв'язком. Фото: pixabay.com
Вранці 19 вересня користувачі мережі "Київстар" повідомили про проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом.
Користувачі найбільшого укураїнського оператора електронних комунікацій "Київстар" скаржаться, що не можливо здійснити дзвінок, адже мобільний зв'язок відсутній. Такі проблеми зокрема спостерігаються у Харківській області, Черкасах, Кривому Розі, Чернігові та області, Запоріжжі, Кіровоградській області.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Абоненти мережі також скаржаться і на відсутність мобільного інтернету. У компанії поки що не дали жодних коментарів по цьому збою.
Зазначимо, що українці можуть безкоштовно поки що перепідключитися до іншої мережі, щоб залишатися на зв'язку. Як це зробити:
Вимкніть автовибір мережі
на Android: Налаштування - Мобільна мережа (або Підключення) - Оператор
на iOS: Параметри -Стільникові дані -Вибір мережі.
Знайдіть та виберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL;
Якщо не вдалося підключитися, спробуйте знову або виберіть іншу мережу ;
Перевірте, чи можна зателефонувати або надіслати SMS.
Нагадаємо, у грудні минулого року "Київстар" зазнав потужної хакерської атаки, яка частково зруйнувала IT-інфраструктуру. Компанія отримала збитки у приблизно 3,6 мільярда гривень.
Відповідальність за атаку взяло на себе російське хакерське угруповання, при цьому в "Київстарі" запевнили, що особисті дані клієнтів не потрапили до їхніх рук.
Будьте в курсі останніх новин, підпишіться на групи Vgorode в Facebook і Viber